Prachtige winkel, zeer vriendelijke vrouw.
Ordered a travelers notebook online and was blown away by the thoughtful packaging!
The notebook came in festive giftwrapping, a free ink sample and biscoff cookies were added and all was topped off with a short handwritten letter.
Just lovely, thank you so much Anna - you made my day!
Excellente service van de vriendelijke jongeman gekregen! Mocht zelfs even een prachtige Montblanc testen!
J'ai découvert cette boutique en recherchant sur internet différents papiers d'écriture adaptés aux stylos à plumes. Il y a de nombreuses références assez rares que je n'ai trouvé nulle part ailleurs en Europe. J'ai passé commande en ligne et j'ai reçu rapidement mon colis. J'ai été très agréablement surpris et très sensible au soin apporté à l'emballage (les papiers cadeaux sont très beaux ! ) ainsi qu'à la carte personnalisé écrite à la main et aux échantillons d'encre en cadeau. Cette boutique propose la meilleure expérience d'achat client qu'il m'est jamais été donné de connaître. Dorénavant, je ferai toujours mes achats en priorité chez Sakura Fountain Pen Gallery.
5 stars, amazing shop, great variety, plenty in stock. An amazing selection of Japanese fountain pens, ink, papers. And if you can physically visit the shop, you will meet Catherine, she will take time to support you making the right choice to match your needs and desires. Rare combination of exquisite products and outstanding customer service.
This place is an ink lover’s true paradise, and the people are both kind and helpful.
After ordering several inks online I decided to visit their store with some friends. The collection is amazing and the owner is very kind and passionate about what she does. She gives great advice for the pen that fits you the best and I left with one of the most beautiful pens I've seen. Extremely happy with the service.
Bij mijn online bestelling was er super communicatie en ik heb beide pakjes goed ontvangen. Ik bestel hier zeker weer!
Zeer vriendelijke ontvangst. Als leek in de vulpennen, een heel uitgebreide uitleg gekregen, meerdere pennen mogen uitproberen, en dit op verschillende types papier. Zo kon ik dé pen kiezen die mij het beste lag. Topservice!
Wat een fijne, mooie winkel! Prachtige collectie vulpennen en inkten en heel vriendelijke, behulpzame bediening. Hier kom ik zeker terug!
Hier in deze mooie winkel kan ik uren rondkijken … de keuze is waaawh , al die mooie inkten , papier en pennen ! Mooi resultaat met het papier en de inkt die ik heb aangeschaft. Dankjewel voor de goede en duidelijke uitleg. Grtjs Chris H.
I am so extremely happy with my purchase! Everything came in great condition products were amazing. As for packaging, it was above and beyond! Everything was wrapping so beautifully and I got an ink sample and very cute cat print and a hand written note! I’m moving so i don’t know if they ship internationally but I would absolutely order again!! Thank you for sharing your wonderful business!
Voor mij in heel België en Nederland de beste zaak voor vulpennen, inkt en papier. Zeer professionele uitleg en hoogstaande kennis van producten. Ik verzamel al over 50 jaar vulpennen en deze zaak is mijn favoriet en tip, ook voor de echte dure pennen. Altijd vriendelijke en vooral behulpzame ondersteuning. Eerlijk advies en service. De eigenaar neemt alle tijd voor een goede uitleg en diepgaande service. Altijd een mooi moment van menselijk en authentiek avontuur in Diest. Houden zo 😀
De hier ervaren SERVICE kun je waarlijk met hoofdletters schrijven. Had een defecte Sailor vulpen, die ik in een Nederlandse pennenspeciaalzaak had gekocht die opgehouden heeft te bestaan. Heb echter een benadering en service ervaren alsof ik al mijn pennen bij hun had gekocht. Zelfs twee andere merken die ik mee had genomen hebben ze graag in ontvangst genomen voor reparatie. Woon zelf in Nederland maar zal wanneer nodig met heel veel plezier naar Sakura in Diest rijden als ik iets nodig heb wat maar ook iets met (vul)pennen te maken heeft. Naast de geleverde vriendelijkheid en service ervaar je ook heel snel dat er veel vakkennis is. Nogmaals hartelijk dank dat ik gebruik mocht maken van jullie expertise en service met daarbij een niet te overtreffen, als oprecht ervaren, (klant)vriendelijkheid.
Share Your Experience